דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות לאירועים - כיצד לדעת מה לבחור? 

מאת    [ 31/03/2022 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 878 פעמים ]

במאמר הבא נסביר כיצד בוחרים שירות מן הסוג הזה ומה מציעות חברות ההסעות הפועלות בענף אירועים פרטיים, עסקיים ומסחריים מבוססים כולם על הגעה בזמן של האורחים והמוזמנים. אבל בשביל לוודא שהאורחים והמוזמנים יגיעו בזמן, אי אפשר לסמוך על הגעה עצמית שלהם. במקום זה, מה שעדיף לעשות הוא לתאם מראש שירותי הסעות.

 למה להשתמש בהסעות?

שירות הסעה לאירוע הוא בדיוק מה שהמפיקים צריכים על מנת לדאוג שקהל היעד, האורחים והמוזמנים יגיעו בזמן. כאשר יש הסעה שיוצאת בצורה מסודרת ובשעה קבועה מראש מתחנת איסוף מסוימת, אפשר להיות בטוח שהאירוע יתקיים כמתוכנן. יתרה על כך, ההסעה עוזרת בשמירה על לוח זמנים גם בכל מה שנוגע לפיזור של הנוסעים: כמו למשל באמצעות החלטה מראש מתי ההסעה תעזוב את האירוע, איפה היא תעבור ומתי היא תוריד כל אורח בתחנה הרלוונטית עבור מקום המגורים שלו.

היתרונות של שירותי הסעות

כמובן שהחיסכון בזמן והניהול של האירוע הם לא היתרונות היחידים של שירותי הסעות. אם נכנסים לעובי הקורה, מגלים שסביב שירותי הסעות לאירועים יש עוד כמה יתרונות מאוד בולטים:

א. חיסכון בהוצאות עבור בעלי האירוע והמוזמנים – שירות הסעה חוסך לבעלי האירוע כסף כי הוא מאפשר להם לוותר על תשלום מראש בגין מקומות חניה. במקביל, השירות הזה חוסך גם כסף למוזמנים – כי הם בעצמם לא צריכים כמובן לשלם על ההסעה. בנוסף, השירות חסכוני עבור המוזמנים כי הוא מאפשר להם להגיע אל האירוע בלי לשלם על דלק, לעמוד בפקקים, לסבול מבלאי של הרכב וכן הלאה.

ב. בטיחות בראש סדר העדיפויות – נהגי הסעות לאירועים מחזיקים ברישיון מיוחד שמאפשר להם להפעיל כלי רכב גדולים. בזכות הרישיון והידע או הניסיון של נהגי הסעות, אפשר להגדיל את הסיכוי לכך שהמוזמנים יגיעו אל יעדם בשלום. חוץ מזה, באירועים פרטיים למשל האורחים נוטים לשתות אלכוהול ולרקוד עד השעות הקטנות של הלילה – מה שעלול למנוע מהם את האפשרות לנהוג חזרה הביתה.

ג. נוחות ואבזור של רכבי הסעות – אי אפשר לדבר על היתרונות של ההסעות מבלי להזכיר את הרכבים שבהם משתמשים כדי לבצע אותן. בפועל, הרכבים שלנו נוטים להיות מאובזרים, מרווחים ומצוידים במיטב הטכנולוגיה מבחינת פתרונות הגברה, מיזוג ותאי אחסון. עבור אורחים שמגיעים גם לאירוע פרטי וגם לאירוע מסחרי או עסקי, יש לזה משמעות רבה. 

בחירת שירותי הסעות

כמובן שהתנאי היחיד לניצול כל היתרונות של שירותי הסעות לאירועים הוא לבחור אותם דרך החברה הנכונה. בשביל למצוא את החברה הנכונה שתספק שירות מן הסוג הזה, צריך לאסוף כמה שיותר המלצות אובייקטיביות. בתהליך האיסוף של המלצות אובייקטיביות, משתמשים בחוות דעת של חברים, קרובים ובני משפחה. אם לא מכירים באופן אישי אנשים שהשתמשו בשירות הסעה והיו מרוצים, אפשר להרחיב את החיפוש באמצעות מידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

המלצות על הסעות

המלצה היא למעשה הדרך הכי טובה לבחור שירות הסעות. ספציפית באירועים, אפשר לקבל המלצות גם דרך פורומים מקצועיים ואתרי אינטרנט שונים. כאן החיסרון הוא אמנם שלא תמיד ברור מי עומד מאחורי כל המלצה, אך היתרון הוא שיש המון פריטי מידע שמשתלבים יחד. תודות ליכולת לשלב יחד את המידע, אפשר לגבש חוות דעת מבוססת יותר לגבי שירותי הסעות כאלה ואחרים. בהמשך, כל שנותר הוא לתאם פגישה עם נציגי חברת ההסעות להזמנת השירות.

הסעות כל גיל בע"מ - הסעות וטיולים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב